Regulamin świadczenia usług na rzecz Restauracji i/lub Sklepu
Regulamin świadczenia usług na rzecz Restauracji i/lub Sklepu
Niniejszy „Regulamin świadczenia usług na rzecz Restauracji i Sklepu” zwany dalej Regulaminem, ma zastosowanie do stosunków pomiędzy VOYTEK PRODUCTION WOJCIECH SZMICH z siedzibą przy ulicy Rojna 35/41, 91-134 Łódź, zwanego dalej stoliknajuz.pl, której przysługują prawa do Platformy stoliknajuz.pl a Restauracjami i/lub Sklepami. Dla Konsumentów ma zastosowanie „Regulamin świadczenia usług na rzecz Konsumentów”.
Klient - oznacza pełnoletnią osobę fizyczną posiadającą pełną zdolność do czynności prawnych, osobę prawną lub jednostkę organizacyjną nie posiadającą osobowości prawnej a posiadającą zdolność do czynności prawnych.
Konsument - oznacza Klienta dokonującego z przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową, składającego Zamówienie Restauracji i/lub Sklepowi oraz Rezerwacji Oferty Restauracji za pośrednictwem stoliknajuz.pl, a konkretnie Platformy stoliknajuz.pl.
Platforma - aplikacje, strony internetowe, narzędzia i inne urządzenia Serwisu www.stoliknajuz.pl oraz jego jednostek powiązanych i partnerów handlowych, na których udostępnia się Usługi.
Panel restauratora i/lub sklepu - usługa polegająca na udostępnieniu narzędzi niezbędnych do zarządzania Kontem.
Konto - spersonalizowany panel administracyjny Restauracji i/lub Sklepu dostępny po dokonaniu skutecznej rejestracji i zalogowaniu się przez niego na stronie internetowej www.stoliknajuz.pl – po podaniu ustalonego wcześniej loginu oraz hasła, za pomocą którego to Restauracja i/lub Sklep może korzystać z usług świadczonych przez stoliknajuz.pl.
Usługi - czynności oferowane Restauracji i/lub Sklepowi przez stoliknajuz.pl za pośrednictwem Platformy stoliknajuz.pl, w tym w szczególności: publikacja oferty Restauracji i/lub Sklepu, pośredniczenie przy zawieraniu Umów rezerwacji, w tym przekazywanie Zamówień do właściwej Restauracji i/lub Sklepu, uiszczania online opłat tytułem realizacji Usług na rzecz Restauracji i/lub Sklepu - obsługa płatności.
Oferta - usługi oferowane przez Platformę stoliknajuz.pl, które mogą być zamówione przez Restaurację i/lub Sklep za pośrednictwem stoliknajuz.pl.
Rezerwacja oferty - oświadczenie woli składane Restauracji przez Konsumenta za pośrednictwem Platformy stoliknajuz.pl, na wybraną przez niego Ofertę „Last Minute” w zakresie rezerwacji miejsca w Restauracji i deklaracji skorzystania z usług Restauracji w jej lokalu w określonym terminie i czasie składane na określoną ilość osób, skutkujące zawarciem Umowy rezerwacji.
Potwierdzenie rezerwacji – jest dokumentem zawierającym dane o rezerwacji Oferty, w szczególności kod rezerwacji oraz miejsca i termin jej realizacji.
Umowa rezerwacji - stosunek prawny zawarty pomiędzy Konsumentem a Restauracją na podstawie zgłoszonego zapotrzebowania na Rezerwację Oferty, dotyczący jego realizacji w lokalu Restauracji.
Zamówienie - oznacza oświadczenie woli Konsumenta, z obowiązkiem zapłaty, składane Restauracji i/lub Sklepowi za pośrednictwem stoliknajuz.pl, a konkretniej Platformy stoliknajuz.pl na wybraną przez niego Ofertę „Zero Strat”, skutkujące zawarciem Umowy.
Potwierdzenie zamówienia - jest dokumentem zawierającym dane o ilości i rodzaju zakupionych produktów, kod zamówienia, łącznej kwocie do zapłaty oraz miejscu i terminie odbioru.
Umowa - oznacza stosunek prawny zawarty pomiędzy Konsumentem a Restauracją i/lub Sklepem na podstawie złożonego Zamówienia, dotyczący jego realizacji oraz jego osobistego odbioru w lokalu Restauracji i/lub Sklepu.
Dane Restauracji i/lub Sklepu - informacje dotyczące Restauracji i/lub Sklepu, w tym, między innymi, dane kontaktowe, konto bankowe, informacje ogólne, asortyment produktów, ceny poszczególnych produktów (z VAT), logotyp.
Regulamin - zakres praw i obowiązków oraz zasady świadczenia Usług przez stoliknajuz.pl na rzecz Restauracji i/lub Sklepów z Platformy, dostępny pod adresem https://www.stoliknajuz.pl.
Restauracja - podmiot, prowadzący działalność gospodarczą w zakresie gastronomii, w szczególności przygotowujący dania, napoje i produkty, korzystający z Usług świadczonych przez stoliknajuz.pl na podstawie odrębnej Umowy z wyszczególnieniem Opłat.
Sklep – podmiot, prowadzący działalność gospodarczą w zakresie produktów gastronomicznych, spożywczych i napojów, korzystający z usług świadczonych przez stoliknajuz.pl na podstawie odrębnej Umowy z wyszczególnieniem Opłat.
Dostawca usług płatniczych - osoba prawna lub jednostka organizacyjną, mająca wszelkie uprawnienia do świadczenia usług płatniczych w rozumieniu ustawy z dnia 19 sierpnia 2011 r. o usługach płatniczych. Dostawca usług płatniczych jest wybrany przez stoliknajuz.pl i może być również swobodnie zmieniany, przy jednoczesnym poinformowaniu o tym Restauracji i/lub Sklepu.
System płatności on-line – narzędzia płatnicze, komunikacyjne i weryfikacyjne umożliwiające płatność on-line, realizowane przez Dostawcę usług płatniczych.
Okres rozliczeniowy – jeśli nie określono inaczej - miesiąc kalendarzowy.
Umowa o świadczenie usług z Platformą stoliknajuz.pl – dokument określający w sposób szczegółowy warunki współpracy pomiędzy Restauracją i/lub Sklepem i Platformą stoliknajuz.pl, zwana dalej Umową, zawierająca w szczególności: dane Restauracji i/lub Sklepu, okres świadczenia Usług, cennik pakietów Usług, termin płatności opłat i wynagrodzeń.
Opłata – część wynagrodzenia, określona kwotą netto w Umowie, która jest naliczana miesięcznie od każdego Miejsca objętego każdą Rezerwacją dokonaną z Platformy stoliknajuz.pl, która została zrealizowana przez Klienta.
Pakiet - wybrany przez Restaurację i/lub Sklep sposób świadczenia Usług o jej specyficznych cechach, w szczególności funkcjonalnościach i okresie świadczenia.
Urządzenie - komputer klasy PC, Mac lub podobny, wyposażony w przeglądarkę̨ internetową, jak również urządzenie przenośne takie jak: tablet, smartfon, palmtop w wersji mobilnej.
Miejsce – ilość miejsc siedzących w Restauracji, rozumiane jako jedno Miejsce jedna osoba fizyczna, umożlwiających Klientom spożywanie posiłków lub napojów sprzedawanych przez Restaurację.
Produkt - w szczególności produkt gastronomiczny, spożywczy i napój oferowany przez Sklep.
Serwis internetowy - grupa powiązanych ze sobą, w celu zwiększenia funkcjonalności, stron internetowych i innych dokumentów udostępnianych w Internecie z jednego adresu domenowego za pośrednictwem usługi WWW.
Polityka Prywatności - dokument informujący użytkowników o tym, jakie dane osobowe są o nich zbierane i jak będą wykorzystywane.
Użytkownik - to osoba, grupa osób, instytucja lub organizacja, która ma prawo do użytkowania Usług.
VOYTEK PRODUCTION WOJCIECH SZMICH
Rojna 35/41, 91-134 Łódź, adres do korespondencji: Bojerowa 19, 94-124 Łódź
NIP: 947-151-59-03; telefon: +48 726 299 996; adres e-mail: kontakt@stoliknajuz.pl
§3. ŚWIADCZENIE USŁUG
-
stoliknajuz.pl świadczy Usługi na zasadach niniejszego Regulaminu i Umowy z Platformą stoliknajuz.pl.
-
Platforma stoliknajuz.pl może świadczyć także inne usługi niż Usługi, w szczególności prowadzić dla Restauracji i/lub Sklepów analizy i statystyki na zasadach określonych w odrębnych umowach i regulaminach.
-
stoliknajuz.pl może udostępniać Restauracjom i/lub Sklepom treści reklamowe i materiały promocyjne osób trzecich.
-
Świadczenie Usług obejmuje:
- udostępnienie Platformy stoliknajuz.pl na urządzeniu mającemu dostęp do Internetu pod domeną stoliknajuz.pl;
- publikację Wizytówki Restauracji i/lub Sklepu;
- publikację Oferty „Last Minute”;
- rezerwację Oferty „Last Minute”;
- publikację Oferty „Zero Strat”;
- zamówienie i opłacenie Oferty „Zero Strat”
- potwierdzenie rezerwacji Oferty „Last Minute” / potwierdzenie zamówienia Oferty „Zero Strat”;
- inne usługi świadczone przez Platformę stoliknajuz.pl na podstawie odrębnych umów i uzgodnień.
-
Warunkiem świadczenia Usług jest akceptacja „Umowy o świadczenie usług” przez Restaurację i/lub Sklep, wybrania i opłacenia Pakietu, zaakceptowania niniejszego Regulaminu i Polityki Prywatności, korzystania z Platformy stoliknajuz.pl na Urządzeniu zgodnie z instrukcjami użytkownika udostępnionymi przez stoliknajuz.pl, założeniu Konta Restauratora i/lub Sklepu, terminowego płacenia wszelkich opłat wynikających z „Umowy o świadczenie usług” oraz przepisów prawa.
-
Wymagania techniczne – korzystanie z Usług jest możliwe wyłącznie przy pomocy podłączonego do sieci Internet: komputera klasy PC, Mac lub podobnego, wyposażonego w przeglądarkę̨ internetową, jak również przy pomocy urządzeń przenośnych takich jak: tablet, smartfon, palmtop w wersji mobilnej.
§4. OBOWIĄZKI RESTAURACJI I/LUB SKLEPU
-
Restauracja i/lub Sklep jest zobowiązana do współdziałania z Platformą stoliknajuz.pl oraz wykonywania obowiązków określonych w Umowie, w szczególności terminowego wnoszenia wszelkich opłat i wynagrodzeń oraz płacenia podatków.
-
Restauracja i/lub Sklep zobowiązany jest do:
-
założenia Konta Restauratora i/lub Sklepu;
-
zdefiniowania indywidualnych login-ów i haseł;
-
zdefiniowania nazwy, adresu i godzin otwarcia Restauracji i/lub Sklepu;
-
zdefiniowania Miejsc udostępnianych do Rezerwacji i Produktów do sprzedaży;
-
zapewnienia dostępu do Internetu z Urządzenia umożliwiającego korzystanie z Platformy stoliknajuz.pl;
-
odpowiadania na Rezerwacje ofert i/lub Zamówień;
-
odmowy przyjmowania Rezerwacji i/lub Zamówień, oferowanych poprzez Platformę stoliknajuz.pl od Klientów bez udziału Platformy stoliknajuz.pl (np. osobiście, telefonicznie);
-
wygenerowanie i wysłanie Potwierdzenia rezerwacji i/lub Potwierdzenia zamówienia poprzez Platformę stoliknajuz.pl. Potwierdzenie będzie obejmowało kod niezbędny do realizacji Umowy rezerwacji i/lub Zamówienia;
-
umożliwienia realizacji Umowy rezerwacji i Zamówienia w godzinach i miejscu potwierdzonym w Potwierdzeniu rezerwacji i Potwierdzeniu zamówienia;
-
korzystania z Platformy stoliknajuz.pl zgodnie z dobrymi obyczajami oraz obowiązującymi przepisami prawa, w tym dotyczącymi ochrony praw konsumenta. W szczególności zabronione jest dostarczania treści o charakterze bezprawnym;
-
akceptacji, iż wszelkie materiały, w tym elementy grafiki, układ i kompozycja tych elementów, znaki towarowe oraz inne informacje, dostępne na Platformie stoliknajuz.pl stanowią przedmiot praw stoliknajuz.pl. Wskazane elementy stanowią przedmiot autorskich praw majątkowych, praw własności przemysłowej, w tym praw z rejestracji znaków towarowych oraz praw do baz danych i jako takie korzystają z ustawowej ochrony prawnej;
-
uzyskania każdorazowo zgody na pobieranie lub wykorzystywanie w jakimkolwiek zakresie dostępnych w ramach Platformy stoliknajuz.pl materiałów;
-
ograniczenia dostępu do Konta jedynie dla wskazanego Użytkownika. Restauracja i/lub Sklep ponosi odpowiedzialność za wszelkie czynności realizowane za pośrednictwem Konta;
-
stosowania się do obowiązujących przepisów prawa, jak i regulaminów, zasad postępowania i procedur wyznaczonych przez Dostawcę usług płatniczych Przelewy24 oraz regulaminów i zasad określonych przez właściwe organizacje kart płatniczych. Restauracja i/lub Sklep przyjmuje do wiadomości, iż stoliknajuz.pl nie ma wpływu na regulaminy i zasady Dostawcy Usług Płatniczych, ani nie ponosi odpowiedzialności za jego działania ani zaniechania.
-
§5. ODPOWIEDZIALNOŚĆ PLATFORMY stoliknajuz.pl
-
stoliknajuz.pl nie ponosi odpowiedzialności za:
-
jakość, bezpieczeństwo lub legalność posiłków i napojów spożywanych przez Klientów,
-
posiadanie przez Restaurację i/lub Sklep wymaganych przez przepisy prawa lub deklarowanych przez Restaurację i/lub Sklep koncesji, decyzji i pozwoleń, jaki i spełnianie przez lokal wymagań przewidzianych przepisami prawa, które są niezbędne bądź konieczne do prowadzenia działalności gastronomicznej / gospodarczej.
-
-
stoliknajuz.pl pobiera opłatę związaną z realizacją Zamówienia wskazaną w Potwierdzeniu zamówienia w imieniu i na rzecz Restauracji i/lub Sklepu.
-
Kwota należna Restauracji i/lub Sklepowi, a wynikająca ze zrealizowanego i opłaconego przez Klienta Zamówienia, pomniejszona o wynagrodzenie, określone w Umowie, przekazywana jest na subkonto Restauracji i/lub Sklepu, w ramach usługi Przelewy24, udostępnione podczas rejestracji na Przelewy24.
-
Wynagrodzenie pobierane jest od całkowitej kwoty netto zamówienia po zakończeniu płatności przez Klienta.
-
stoliknajuz.pl nie odpowiada za zobowiązania zaciągane przez Klientów wobec Restauracji i/lub Sklepu, ani za szkody i krzywdy przez nich wyrządzone, jak też nie odpowiada za wypłacalność Klientów.
-
stoliknajuz.pl nie ponosi odpowiedzialności za prawdziwość i rzetelność informacji podawanych przez Restauracje i/lub Sklepy oraz Klientów.
-
za wykonanie zobowiązań zaciągniętych przez Restaurację i/lub Sklep oraz Klienta za pomocą Platformy stoliknajuz.pl odpowiadają wyłącznie Restauracja i/lub Sklep oraz Klient.
-
Platforma stoliknajuz.pl nie przyjmuje solidarnej odpowiedzialności z Restaurację i/lub Sklep względem Klienta, ani z Klientem względem Restauracji i/lub Sklepu, jak też nie poręcza ich ani nie zabezpiecza ich zobowiązań.
-
Restauracja i/lub Sklep może używać / sprzedawać produkty, składniki oraz dodatki do posiłków i napojów, które mogą powodować alergie i nietolerancje. Jeśli Konsument ma alergię na jakiekolwiek artykuły spożywcze, zaleca się kontakt z Restauracją i/lub Sklepem przed złożeniem Rezerwacji / Zamówienia, w celu uzyskania informacji o możliwych alergenach.
-
Restauracja i/lub Sklep i Klient, każdy z osobna, ponoszą pełną odpowiedzialność za swoje działania i zaniechania związane z korzystaniem z Platformy stoliknajuz.pl, w szczególności mogą ponosić odpowiedzialność odszkodowawczą względem stoliknajuz.pl.
-
Restauracja i/lub Sklep zobowiązuje zwolnić stoliknajuz.pl oraz właścicieli, członków jego organów, pracowników oraz przedstawicieli z odpowiedzialności z tytułu wszelkich roszczeń, szkód, zobowiązań oraz wydatków wynikających z/lub w związku z korzystaniem z Platformy stoliknajuz.pl, naruszeniem przez Restaurację i/lub Sklep któregokolwiek z warunków Umowy, korzystaniem przez stoliknajuz.pl z danych i treści dostarczonych przez Restaurację i/lub Sklep, lub naruszeniem przez Restaurację i/lub Sklep praw jakiejkolwiek osoby trzeciej.
-
Usługi Platformy stoliknajuz.pl są oferowane w ich obecnym stanie i dostępności. Wyłącza się wszelkie dorozumiane gwarancje i rękojmię za wady fizyczne i prawne o ile nie zostały wyraźnie i wprost udzielone w Regulaminie.
-
Odpowiedzialność stoliknajuz.pl za zakłócenia w działaniu Restauracji i/lub Sklepu, utracone korzyści, utratę informacji i danych, szkody następcze i pośrednie jest wyłączona, z wyjątkiem przypadków, gdy odpowiedzialności tej nie da się wyłączyć na podstawie obowiązującego prawa, jak na przykład w przypadku umyślnego naruszenia istotnych zobowiązań umownych. Roszczenia o odszkodowanie lub zwrot kosztów z powodu naruszenia przez stoliknajuz.pl jakichkolwiek zobowiązań, czy to umownych, czy wynikających z ustawy lub decyzji administracyjnej, są ograniczone do strat bezpośrednich, z wyjątkiem przypadku winy umyślnej.
-
Łączna wysokość odszkodowawcza, z jakiegokolwiek tytułu czy zdarzenia, w tym zastępczego wykonania, nie przekroczy sumy miesięcznego wynagrodzenia netto za 2 Okresy rozliczeniowe poprzedzające dzień powstania szkody.
§6. OKNA SERWISOWE
-
W celu rozwoju Platformy stoliknajuz.pl i minimalizowania ryzyka wystąpienia jej awarii będą przeprowadzane okresowe przerwy techniczne, w czasie których Platforma stoliknajuz.pl nie będzie dostępna lub jej funkcjonalność będzie ograniczona z uwagi na wprowadzenie zmian technicznych lub funkcjonalnych.
-
Przerwy techniczne w miarę możliwości będą występować w godzinach nocnych, a o terminie i przewidywanej długości ich trwania Restauracja i/lub Sklep zostanie zawiadomiona za pośrednictwem Platformy stoliknajuz.pl lub w inny sposób z co najmniej kilkugodzinnym wyprzedzeniem.
§7. OPŁATY I WYNAGRODZENIE
-
Restauracja i/lub Sklep jest zobowiązana do zapłaty bez wezwania miesięcznego opłat i wynagrodzenia określonych w Umowie za każdy Okres rozliczeniowy wraz z należnymi podatkami.
-
Termin zapłaty określony w Umowie przypada na koniec miesiąca kalendarzowego, no chyba, że zdefiniowano go inaczej.
-
Restauracja i/lub Sklep może wybrać następujące formy płatności:
-
za pośrednictwem serwisu Przelewy24, obsługiwanym przez firmę PayPro S.A. ul. Kanclerska 15, 60-327 Poznań, Polska, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań Nowe Miasto i Wilda, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000347935, numer NIP 7792369887, o kapitale zakładowym wynoszącym 4.500.000,00 zł, w całości opłaconym,
-
za pomocą tradycyjnego przelewu bankowego na rachunek Sprzedającego:
NAZWA ODBIORCY: VOYTEK PRODUCTION WOJCIECH SZMICH
NUMER RACHUNKU: 63 1020 3408 0000 4802 0513 1901
-
Po wybraniu opcji płatności Użytkownik zostaje przekierowany do serwisu, umożliwiającego autoryzację transakcji. Autoryzacji płatności on-line dokonuje profesjonalny system realizacji transakcji płatniczych on-line Przelewy24.
-
stoliknajuz.pl zastrzega sobie prawo do zmiany cen Pakietów i Opłat. Postanowienie to nie dotyczy zamówień już realizowanych.
§8. FAKTUROWANIE
-
Faktury za Okres rozliczeniowy, na kwotę Opłat określonych w Umowie o świadczenie usług zostaną wystawione przez Voytek Production w terminie określonym w tejże Umowie.
-
Restauracja wyraża zgodę na wystawianie faktur w formie elektronicznej i ich przesyłanie na adres email wskazany podczas rejestracji Konta lub udostępnianie w Platformie stoliknajuz.pl.
-
Dla zapewnienia autentyczności pochodzenia faktur w rozumieniu odrębnych przepisów, faktury będą udostępniane Restauracji i/lub Sklepowi w formie elektronicznej (i) wyłącznie po zalogowaniu na ich Konto, przy użyciu loginu i hasła, w sposób umożliwiający pobranie ich do systemu informatycznego Restauracji i/lub Sklepu lub (ii) przesłania z adresu email kontakt@stoliknajuz.pl na wskazany podczas rejestracji Konta adres e-mail.
-
Celem zapewnienia integralności treści faktur w rozumieniu stosownych przepisów prawa, faktury udostępniane w formie elektronicznej będą generowane jako pliki w formacie PDF (Portable Document Format) i zabezpieczone w sposób uniemożliwiający zmianę danych faktury.
-
Platforma stoliknajuz.pl zastrzega sobie możliwość stosowania dodatkowych rozwiązań technicznych celem zapewnienia autentyczności pochodzenia oraz integralności treści faktur udostępnianych w formie elektronicznej.
-
Restauracja i/lub Sklep w każdej chwili może cofnąć zgodę na udostępnianie faktur w formie elektronicznej, zaznaczając odpowiednie pole w ustawieniach Konta.
-
Restauracja i/lub Sklep może ponownie wyrazić zgodę na udostępnianie faktur w formie elektronicznej zaznaczając odpowiednie pole w ustawieniach swojego Konta.
-
Zgoda na udostępnianie faktur w formie elektronicznej, jak i cofnięcie zgody wywołują skutek od chwili ich dokonania.
-
Voytek Production zastrzega sobie możliwość wystawienia i przesłania Restauracji i/lub Sklepowi faktury w formie pisemnej nawet w przypadku zaakceptowania przez Restaurację udostępniania faktur w formie elektronicznej.
-
Restauracja i/lub Sklep jest zobowiązana do aktualizacji danych do faktur niezwłocznie po każdej zmianie tych danych. Voytek Production zastrzega sobie uprawnienie do zażądania i weryfikacji dokumentów potwierdzających zmianę danych.
§ 9 OKRES ŚWIADCZENIA USŁUG
-
Korzystanie z Usług zostaje zawarta na czas oznaczony odpowiadający okresowi świadczenia Usług określonemu w Umowie.
-
Po upływie okresu świadczenia Usług określonego w Umowie zaakceptowanych przez Restaurację i/lub Sklep, o ile Restauracja i/lub Sklep lub stoliknajuz.pl nie wyraziła odmiennej woli, korzystanie z Usług poczytuje się za zawarte na czas nieoznaczony. W takim przypadku świadczenie Usług i zobowiązania Restauracji i/lub Sklepu i stoliknajuz.pl trwają do rozwiązania tego świadczenia poprzez rozwiązanie Umowy.
§10. ZAWIESZENIE ŚWIADCZENIA USŁUG
-
Świadczenie Usług może być zawieszone przez stoliknajuz.pl w przypadku:
-
-
opóźnienia wynoszącego co najmniej 7 (siedem) dni w zapłacie miesięcznej Opłaty lub podatku od towarów i usług w należnej wysokości;
-
gdy Restauracja i/lub Sklep dostarcza za pośrednictwem Platformy stoliknajuz.pl treści bezprawne;
-
notorycznego niewykonywania lub nienależytego wykonywania Rezerwacji / Zamówień przez Restaurację i/lub Sklep.
-
-
Zawieszenie świadczenia Usług może polegać na pozbawieniu Restauracji i/lub Sklepu dostępu do Konta, ograniczeniu lub wyłączeniu rejestrowania Rezerwacji / Zamówień w Platformie stoliknajuz.pl lub połączeniu zastosowania kilku lub wszystkich w/w działań.
-
Podjęcie świadczenia Usług następuje niezwłocznie po ustaniu przyczyny uzasadniającej zawieszenia, o ile zostanie to udowodnione przez Restaurację i/lub Sklep.
§11. ZMIANY REGULAMINU
-
stoliknajuz.pl jest uprawniona do zmiany Regulaminu i zmiana ta staje się skuteczna (wchodzi w życie) w terminie określonym przez stoliknajuz.pl, który nie może być krótszy niż siedem dni od momentu udostępnienia zmienionego Regulaminu w Platformie stoliknajuz.pl.
-
Restauracja i/lub Sklep przy pierwszym logowaniu w Koncie, licząc od chwili wejścia w życie zmian, zostanie powiadomiony o takich zmianach i o możliwości ich akceptacji. W przypadku braku akceptacji zmian, Restauracja i/lub Sklep winny niezwłocznie zawiadomić o tym stoliknajuz.pl w celu zaprzestania świadczenia Usług na ich rzecz.
§12. AKCEPTACJA REGULAMINU, UMOWY O ŚWIADCZENIE USŁUG, POLITYKI PRYWATNOŚCI
-
Akceptacja Regulaminu i Polityki Prywatności odbywa się poprzez Panel restauratora i/lub sklepu.
-
Akceptacja „Umowy o świadczenie usług” odbywa się poprzez kliknięcie linku „Akceptuję otrzymaną umowę” przesłanego, wraz z kopią Umowy w formacie PDF na adres mailowy udostępniony w procesie rejestracji na Platformie stoliknajuz.pl.
§13. ZASADY ZAPRZESTANIA ŚWIADCZENIA USŁUG
-
Z zastrzeżeniem wystąpienia ważnego powodu, w szczególności wejścia w życie zmiany Regulaminu, świadczenie Usług zostaje zawarta na czas oznaczony określony w Umowie.
-
Restauracja i/lub Sklep jest uprawniona do zaprzestania korzystania z Usług w każdym czasie z ważnego powodu. Zaprzestanie korzystania z Usług następuje poprzez wypowiedzenia Umowy w formie pisemnej na adres siedziby danej strony Umowy.
-
Zaprzestanie świadczenia Usług może odbyć się również przy braku akceptacji zmian Regulaminu i powiadomieniu o tym stoliknajuz.pl.
-
stoliknajuz.pl jest uprawniony do wycofania realizacji Umowy, a co za tym idzie zaprzestania świadczenia Usług w każdym czasie z ważnego powodu. Zaprzestanie świadczenia Usług następuje z chwilą powiadomienia, przez Konto, Restauracji i/lub Sklepu.
§14. REKLAMACJE
-
Restauracja i/lub Sklep i stoliknajuz.pl mogą kontaktować się wzajemnie w sprawie Usług w formie pisemnej lub elektronicznej na adresy podane podczas rejestracji Konta.
-
W przypadku, gdy Usługi na podstawie Regulaminu oraz Umowy nie są realizowane przez stoliknajuz.pl lub są realizowane niezgodnie z postanowieniami Regulaminu, Restauracja i/lub Sklep może złożyć reklamację za pośrednictwem:
- poczty elektronicznej na adres reklamacje@stoliknajuz.pl lub
- poczty tradycyjnej na adres do korespondencji: Bojerowa 19, 94-124 Łódź.
-
Po otrzymaniu przez stoliknajuz.pl reklamacji zostanie ona niezwłocznie rozpatrzona, jednak nie później niż w terminie dwóch tygodni od dnia jej otrzymania. stoliknajuz.pl potwierdzi otrzymanie reklamacji złożonej przez Restaurację i/lub Sklep na podany przez niego podczas zgłoszenia adres mailowy.
-
W przypadku, gdy reklamacja nie zawiera informacji koniecznych do jej rozpatrzenia, stoliknajuz.pl zwróci się do Restauracji i/lub Sklepu o jej uzupełnienie w niezbędnym zakresie, a termin biegnie wówczas od dnia doręczenia uzupełnionej reklamacji.
-
Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na adres e-mail wskazany przez Restaurację i/lub Sklep.
§15. WŁAŚCIWOŚCI SĄDÓW
-
Wszelkie spory pomiędzy stoliknajuz.pl a Konsumentem odnoszące się do realizacji Usług przez stoliknajuz.pl będą rozpoznawane przez Sąd właściwy miejscowo według przepisów prawa polskiego.
-
Strony deklarują wolę skierowanie sporu na drogę sądową nie wcześniej niż po upływie 60 dni od rozpoczęcia sporu, który będzie przeznaczony na poszukiwanie polubownego rozstrzygnięcia.
-
Wszelkie spory wynikające z/lub będące w związku z Umową o świadczenie usług, w tym Regulaminem, w tym wszelkie kwestie dotyczące ich istnienia, ważności lub wycofania ich akceptacji, są rozstrzygane, o ile to możliwe, w drodze negocjacji stron.
§16. POLITYKA PRYWATNOŚCI / RODO
stoliknajuz.pl przetwarza oraz przechowuje dane Restauracji i/lub Sklepu. Przechowywanie i przetwarzanie danych osobowych, w tym możliwość ich poprawiania/zmiany/usunięcia uregulowane zostało szczegółowo w Polityce Prywatności.