Regulamin świadczenia usług na rzecz Restauracji i/lub Sklepu

Regulamin świadczenia usług na rzecz Restauracji i/lub Sklepu

 

Niniejszy „Regulamin świadczenia usług na rzecz Restauracji i Sklepu” zwany dalej Regulaminem, ma zastosowanie do stosunków pomiędzy VOYTEK PRODUCTION WOJCIECH SZMICH z siedzibą przy ulicy Rojna 35/41, 91-134 Łódź, zwanego dalej stoliknajuz.pl, której przysługują prawa do Platformy stoliknajuz.pl a Restauracjami i/lub Sklepami. Dla Konsumentów ma zastosowanie „Regulamin świadczenia usług na rzecz Konsumentów”.

 

§1. DEFINICJE

Klient - oznacza pełnoletnią osobę fizyczną posiadającą pełną zdolność do czynności prawnych, osobę prawną lub jednostkę organizacyjną nie posiadającą osobowości prawnej a posiadającą zdolność do czynności prawnych.

Konsument - oznacza Klienta dokonującego z przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową, składającego Zamówienie Restauracji i/lub Sklepowi oraz Rezerwacji Oferty Restauracji za pośrednictwem stoliknajuz.pl, a konkretnie Platformy stoliknajuz.pl.

Platforma - aplikacje, strony internetowe, narzędzia i inne urządzenia Serwisu www.stoliknajuz.pl oraz jego jednostek powiązanych i partnerów handlowych, na których udostępnia się Usługi.

Panel restauratora i/lub sklepu - usługa polegająca na udostępnieniu narzędzi niezbędnych do zarządzania Kontem.

Konto - spersonalizowany panel administracyjny Restauracji i/lub Sklepu dostępny po dokonaniu skutecznej rejestracji i zalogowaniu się przez niego na stronie internetowej www.stoliknajuz.pl – po podaniu ustalonego wcześniej loginu oraz hasła, za pomocą którego to Restauracja i/lub Sklep może korzystać z usług świadczonych przez stoliknajuz.pl.

Usługi - czynności oferowane Restauracji i/lub Sklepowi przez stoliknajuz.pl za pośrednictwem Platformy stoliknajuz.pl, w tym w szczególności: publikacja oferty Restauracji i/lub Sklepu, pośredniczenie przy zawieraniu Umów rezerwacji, w tym przekazywanie Zamówień do właściwej Restauracji i/lub Sklepu, uiszczania online opłat tytułem realizacji Usług na rzecz Restauracji i/lub Sklepu - obsługa płatności.

Oferta - usługi oferowane przez Platformę stoliknajuz.pl, które mogą być zamówione przez Restaurację i/lub Sklep za pośrednictwem stoliknajuz.pl.

Rezerwacja oferty - oświadczenie woli składane Restauracji przez Konsumenta za pośrednictwem Platformy stoliknajuz.pl, na wybraną przez niego Ofertę „Last Minute” w zakresie rezerwacji miejsca w Restauracji i deklaracji skorzystania z usług Restauracji w jej lokalu w określonym terminie i czasie składane na określoną ilość osób, skutkujące zawarciem Umowy rezerwacji.

Potwierdzenie rezerwacji – jest dokumentem zawierającym dane o rezerwacji Oferty, w szczególności kod rezerwacji oraz miejsca i termin jej realizacji.

Umowa rezerwacji - stosunek prawny zawarty pomiędzy Konsumentem a Restauracją na podstawie zgłoszonego zapotrzebowania na Rezerwację Oferty, dotyczący jego realizacji w lokalu Restauracji.

Zamówienie - oznacza oświadczenie woli Konsumenta, z obowiązkiem zapłaty, składane Restauracji i/lub Sklepowi za pośrednictwem stoliknajuz.pl, a konkretniej Platformy stoliknajuz.pl na wybraną przez niego Ofertę „Zero Strat”, skutkujące zawarciem Umowy.

Potwierdzenie zamówienia - jest dokumentem zawierającym dane o ilości i rodzaju zakupionych produktów, kod zamówienia, łącznej kwocie do zapłaty oraz miejscu i terminie odbioru.

Umowa - oznacza stosunek prawny zawarty pomiędzy Konsumentem a Restauracją i/lub Sklepem na podstawie złożonego Zamówienia, dotyczący jego realizacji oraz jego osobistego odbioru w lokalu Restauracji i/lub Sklepu.

Dane Restauracji i/lub Sklepu - informacje dotyczące Restauracji i/lub Sklepu, w tym, między innymi, dane kontaktowe, konto bankowe, informacje ogólne, asortyment produktów, ceny poszczególnych produktów (z VAT), logotyp.

Regulamin - zakres praw i obowiązków oraz zasady świadczenia Usług przez stoliknajuz.pl na rzecz Restauracji i/lub Sklepów z Platformy, dostępny pod adresem https://www.stoliknajuz.pl.

Restauracja - podmiot, prowadzący działalność gospodarczą w zakresie gastronomii, w szczególności przygotowujący dania, napoje i produkty, korzystający z Usług świadczonych przez stoliknajuz.pl na podstawie odrębnej Umowy z wyszczególnieniem Opłat.

Sklep – podmiot, prowadzący działalność gospodarczą w zakresie produktów gastronomicznych, spożywczych i napojów, korzystający z usług świadczonych przez stoliknajuz.pl na podstawie odrębnej Umowy z wyszczególnieniem Opłat.

Dostawca usług płatniczych - osoba prawna lub jednostka organizacyjną, mająca wszelkie uprawnienia do świadczenia usług płatniczych w rozumieniu ustawy z dnia 19 sierpnia 2011 r. o usługach płatniczych. Dostawca usług płatniczych jest wybrany przez stoliknajuz.pl i może być również swobodnie zmieniany, przy jednoczesnym poinformowaniu o tym Restauracji i/lub Sklepu.

System płatności on-line – narzędzia płatnicze, komunikacyjne i weryfikacyjne umożliwiające płatność on-line, realizowane przez Dostawcę usług płatniczych.

Okres rozliczeniowy – jeśli nie określono inaczej - miesiąc kalendarzowy.

Umowa o świadczenie usług z Platformą stoliknajuz.pl – dokument określający w sposób szczegółowy warunki współpracy pomiędzy Restauracją i/lub Sklepem i Platformą stoliknajuz.pl, zwana dalej Umową, zawierająca w szczególności: dane Restauracji i/lub Sklepu, okres świadczenia Usług, cennik pakietów Usług, termin płatności opłat i wynagrodzeń.

Opłata – część wynagrodzenia, określona kwotą netto w Umowie, która jest naliczana miesięcznie od każdego Miejsca objętego każdą Rezerwacją dokonaną z Platformy stoliknajuz.pl, która została zrealizowana przez Klienta.

Pakiet - wybrany przez Restaurację i/lub Sklep sposób świadczenia Usług o jej specyficznych cechach, w szczególności funkcjonalnościach i okresie świadczenia.

Urządzenie - komputer klasy PC, Mac lub podobny, wyposażony w przeglądarkę̨ internetową, jak również urządzenie przenośne takie jak: tablet, smartfon, palmtop w wersji mobilnej.

Miejsce – ilość miejsc siedzących w Restauracji, rozumiane jako jedno Miejsce jedna osoba fizyczna, umożlwiających Klientom spożywanie posiłków lub napojów sprzedawanych przez Restaurację.

Produkt - w szczególności produkt gastronomiczny, spożywczy i napój oferowany przez Sklep.

Serwis internetowy - grupa powiązanych ze sobą, w celu zwiększenia funkcjonalności, stron internetowych i innych dokumentów udostępnianych w Internecie z jednego adresu domenowego za pośrednictwem usługi WWW.

Polityka Prywatności - dokument informujący użytkowników o tym, jakie dane osobowe są o nich zbierane i jak będą wykorzystywane.

Użytkownik - to osoba, grupa osób, instytucja lub organizacja, która ma prawo do użytkowania Usług.

 

§2. DANE FIRMY

VOYTEK PRODUCTION WOJCIECH SZMICH

Rojna 35/41, 91-134 Łódź, adres do korespondencji: Bojerowa 19, 94-124 Łódź

NIP: 947-151-59-03; telefon: +48 726 299 996; adres e-mail: kontakt@stoliknajuz.pl

 

§3. ŚWIADCZENIE USŁUG

  1. stoliknajuz.pl świadczy Usługi na zasadach niniejszego Regulaminu i Umowy z Platformą stoliknajuz.pl.

  2. Platforma stoliknajuz.pl może świadczyć także inne usługi niż Usługi, w szczególności prowadzić dla Restauracji i/lub Sklepów analizy i statystyki na zasadach określonych w odrębnych umowach i regulaminach.

  3. stoliknajuz.pl może udostępniać Restauracjom i/lub Sklepom treści reklamowe i materiały promocyjne osób trzecich.

  4. Świadczenie Usług obejmuje:

- udostępnienie Platformy stoliknajuz.pl na urządzeniu mającemu dostęp do Internetu pod domeną stoliknajuz.pl;

- publikację Wizytówki Restauracji i/lub Sklepu;

- publikację Oferty „Last Minute”;

- rezerwację Oferty „Last Minute”;

- publikację Oferty „Zero Strat”;

- zamówienie i opłacenie Oferty „Zero Strat”

- potwierdzenie rezerwacji Oferty „Last Minute” / potwierdzenie zamówienia Oferty „Zero Strat”;

- inne usługi świadczone przez Platformę stoliknajuz.pl na podstawie odrębnych umów i uzgodnień.

  1. Warunkiem świadczenia Usług jest akceptacja „Umowy o świadczenie usług” przez Restaurację i/lub Sklep, wybrania i opłacenia Pakietu, zaakceptowania niniejszego Regulaminu i Polityki Prywatności, korzystania z Platformy stoliknajuz.pl na Urządzeniu zgodnie z instrukcjami użytkownika udostępnionymi przez stoliknajuz.pl, założeniu Konta Restauratora i/lub Sklepu, terminowego płacenia wszelkich opłat wynikających z „Umowy o świadczenie usług” oraz przepisów prawa.

  2. Wymagania techniczne – korzystanie z Usług jest możliwe wyłącznie przy pomocy podłączonego do sieci Internet: komputera klasy PC, Mac lub podobnego, wyposażonego w przeglądarkę̨ internetową, jak również przy pomocy urządzeń przenośnych takich jak: tablet, smartfon, palmtop w wersji mobilnej.

 

§4. OBOWIĄZKI RESTAURACJI I/LUB SKLEPU

  1. Restauracja i/lub Sklep jest zobowiązana do współdziałania z Platformą stoliknajuz.pl oraz wykonywania obowiązków określonych w Umowie, w szczególności terminowego wnoszenia wszelkich opłat i wynagrodzeń oraz płacenia podatków.

  2. Restauracja i/lub Sklep zobowiązany jest do:

    1. założenia Konta Restauratora i/lub Sklepu;

    2. zdefiniowania indywidualnych login-ów i haseł;

    3. zdefiniowania nazwy, adresu i godzin otwarcia Restauracji i/lub Sklepu;

    4. zdefiniowania Miejsc udostępnianych do Rezerwacji i Produktów do sprzedaży;

    5. zapewnienia dostępu do Internetu z Urządzenia umożliwiającego korzystanie z Platformy stoliknajuz.pl;

    6. odpowiadania na Rezerwacje ofert i/lub Zamówień;

    7. odmowy przyjmowania Rezerwacji i/lub Zamówień, oferowanych poprzez Platformę stoliknajuz.pl od Klientów bez udziału Platformy stoliknajuz.pl (np. osobiście, telefonicznie);

    8. wygenerowanie i wysłanie Potwierdzenia rezerwacji i/lub Potwierdzenia zamówienia poprzez Platformę stoliknajuz.pl. Potwierdzenie będzie obejmowało kod niezbędny do realizacji Umowy rezerwacji i/lub Zamówienia;

    9. umożliwienia realizacji Umowy rezerwacji i Zamówienia w godzinach i miejscu potwierdzonym w Potwierdzeniu rezerwacji i Potwierdzeniu zamówienia;

    10. korzystania z Platformy stoliknajuz.pl zgodnie z dobrymi obyczajami oraz obowiązującymi przepisami prawa, w tym dotyczącymi ochrony praw konsumenta. W szczególności zabronione jest dostarczania treści o charakterze bezprawnym;

    11. akceptacji, iż wszelkie materiały, w tym elementy grafiki, układ i kompozycja tych elementów, znaki towarowe oraz inne informacje, dostępne na Platformie stoliknajuz.pl stanowią przedmiot praw stoliknajuz.pl. Wskazane elementy stanowią przedmiot autorskich praw majątkowych, praw własności przemysłowej, w tym praw z rejestracji znaków towarowych oraz praw do baz danych i jako takie korzystają z ustawowej ochrony prawnej;

    12. uzyskania każdorazowo zgody na pobieranie lub wykorzystywanie w jakimkolwiek zakresie dostępnych w ramach Platformy stoliknajuz.pl materiałów;

    13. ograniczenia dostępu do Konta jedynie dla wskazanego Użytkownika. Restauracja i/lub Sklep ponosi odpowiedzialność za wszelkie czynności realizowane za pośrednictwem Konta;

    14. stosowania się do obowiązujących przepisów prawa, jak i regulaminów, zasad postępowania i procedur wyznaczonych przez Dostawcę usług płatniczych Przelewy24 oraz regulaminów i zasad określonych przez właściwe organizacje kart płatniczych. Restauracja i/lub Sklep przyjmuje do wiadomości, iż stoliknajuz.pl nie ma wpływu na regulaminy i zasady Dostawcy Usług Płatniczych, ani nie ponosi odpowiedzialności za jego działania ani zaniechania.

 

§5. ODPOWIEDZIALNOŚĆ PLATFORMY stoliknajuz.pl

  1. stoliknajuz.pl nie ponosi odpowiedzialności za:

    1. jakość, bezpieczeństwo lub legalność posiłków i napojów spożywanych przez Klientów,

    2. posiadanie przez Restaurację i/lub Sklep wymaganych przez przepisy prawa lub deklarowanych przez Restaurację i/lub Sklep koncesji, decyzji i pozwoleń, jaki i spełnianie przez lokal wymagań przewidzianych przepisami prawa, które są niezbędne bądź konieczne do prowadzenia działalności gastronomicznej / gospodarczej.

  2. stoliknajuz.pl pobiera opłatę związaną z realizacją Zamówienia wskazaną w Potwierdzeniu zamówienia w imieniu i na rzecz Restauracji i/lub Sklepu.

  3. Kwota należna Restauracji i/lub Sklepowi, a wynikająca ze zrealizowanego i opłaconego przez Klienta Zamówienia, pomniejszona o wynagrodzenie, określone w Umowie, przekazywana jest na subkonto Restauracji i/lub Sklepu, w ramach usługi Przelewy24, udostępnione podczas rejestracji na Przelewy24.

  4. Wynagrodzenie pobierane jest od całkowitej kwoty netto zamówienia po zakończeniu płatności przez Klienta.

  5. stoliknajuz.pl nie odpowiada za zobowiązania zaciągane przez Klientów wobec Restauracji i/lub Sklepu, ani za szkody i krzywdy przez nich wyrządzone, jak też nie odpowiada za wypłacalność Klientów.

  6. stoliknajuz.pl nie ponosi odpowiedzialności za prawdziwość i rzetelność informacji podawanych przez Restauracje i/lub Sklepy oraz Klientów.

  7. za wykonanie zobowiązań zaciągniętych przez Restaurację i/lub Sklep oraz Klienta za pomocą Platformy stoliknajuz.pl odpowiadają wyłącznie Restauracja i/lub Sklep oraz Klient.

  8. Platforma stoliknajuz.pl nie przyjmuje solidarnej odpowiedzialności z Restaurację i/lub Sklep względem Klienta, ani z Klientem względem Restauracji i/lub Sklepu, jak też nie poręcza ich ani nie zabezpiecza ich zobowiązań.

  9. Restauracja i/lub Sklep może używać / sprzedawać produkty, składniki oraz dodatki do posiłków i napojów, które mogą powodować alergie i nietolerancje. Jeśli Konsument ma alergię na jakiekolwiek artykuły spożywcze, zaleca się kontakt z Restauracją i/lub Sklepem przed złożeniem Rezerwacji / Zamówienia, w celu uzyskania informacji o możliwych alergenach.

  10. Restauracja i/lub Sklep i Klient, każdy z osobna, ponoszą pełną odpowiedzialność za swoje działania i zaniechania związane z korzystaniem z Platformy stoliknajuz.pl, w szczególności mogą ponosić odpowiedzialność odszkodowawczą względem stoliknajuz.pl.

  11. Restauracja i/lub Sklep zobowiązuje zwolnić stoliknajuz.pl oraz właścicieli, członków jego organów, pracowników oraz przedstawicieli z odpowiedzialności z tytułu wszelkich roszczeń, szkód, zobowiązań oraz wydatków wynikających z/lub w związku z korzystaniem z Platformy stoliknajuz.pl, naruszeniem przez Restaurację i/lub Sklep któregokolwiek z warunków Umowy, korzystaniem przez stoliknajuz.pl z danych i treści dostarczonych przez Restaurację i/lub Sklep, lub naruszeniem przez Restaurację i/lub Sklep praw jakiejkolwiek osoby trzeciej.

  12. Usługi Platformy stoliknajuz.pl są oferowane w ich obecnym stanie i dostępności. Wyłącza się wszelkie dorozumiane gwarancje i rękojmię za wady fizyczne i prawne o ile nie zostały wyraźnie i wprost udzielone w Regulaminie.

  13. Odpowiedzialność stoliknajuz.pl za zakłócenia w działaniu Restauracji i/lub Sklepu, utracone korzyści, utratę informacji i danych, szkody następcze i pośrednie jest wyłączona, z wyjątkiem przypadków, gdy odpowiedzialności tej nie da się wyłączyć na podstawie obowiązującego prawa, jak na przykład w przypadku umyślnego naruszenia istotnych zobowiązań umownych. Roszczenia o odszkodowanie lub zwrot kosztów z powodu naruszenia przez stoliknajuz.pl jakichkolwiek zobowiązań, czy to umownych, czy wynikających z ustawy lub decyzji administracyjnej, są ograniczone do strat bezpośrednich, z wyjątkiem przypadku winy umyślnej.

  14. Łączna wysokość odszkodowawcza, z jakiegokolwiek tytułu czy zdarzenia, w tym zastępczego wykonania, nie przekroczy sumy miesięcznego wynagrodzenia netto za 2 Okresy rozliczeniowe poprzedzające dzień powstania szkody.

 

§6. OKNA SERWISOWE

  1. W celu rozwoju Platformy stoliknajuz.pl i minimalizowania ryzyka wystąpienia jej awarii będą przeprowadzane okresowe przerwy techniczne, w czasie których Platforma stoliknajuz.pl nie będzie dostępna lub jej funkcjonalność będzie ograniczona z uwagi na wprowadzenie zmian technicznych lub funkcjonalnych.

  2. Przerwy techniczne w miarę możliwości będą występować w godzinach nocnych, a o terminie i przewidywanej długości ich trwania Restauracja i/lub Sklep zostanie zawiadomiona za pośrednictwem Platformy stoliknajuz.pl lub w inny sposób z co najmniej kilkugodzinnym wyprzedzeniem.

 

§7. OPŁATY I WYNAGRODZENIE

  1. Restauracja i/lub Sklep jest zobowiązana do zapłaty bez wezwania miesięcznego opłat i wynagrodzenia określonych w Umowie za każdy Okres rozliczeniowy wraz z należnymi podatkami.

  2. Termin zapłaty określony w Umowie przypada na koniec miesiąca kalendarzowego, no chyba, że zdefiniowano go inaczej.

  3. Restauracja i/lub Sklep może wybrać następujące formy płatności:

  1. za pośrednictwem serwisu Przelewy24, obsługiwanym przez firmę PayPro S.A. ul. Kanclerska 15, 60-327 Poznań, Polska, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań Nowe Miasto i Wilda, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000347935, numer NIP 7792369887, o kapitale zakładowym wynoszącym 4.500.000,00 zł, w całości opłaconym,

  2. za pomocą tradycyjnego przelewu bankowego na rachunek Sprzedającego:
    NAZWA ODBIORCY:          VOYTEK PRODUCTION WOJCIECH SZMICH
    NUMER RACHUNKU:         63 1020 3408 0000 4802 0513 1901

  1. Po wybraniu opcji płatności Użytkownik zostaje przekierowany do serwisu, umożliwiającego autoryzację transakcji. Autoryzacji płatności on-line dokonuje profesjonalny system realizacji transakcji płatniczych on-line Przelewy24.

  2. stoliknajuz.pl zastrzega sobie prawo do zmiany cen Pakietów i Opłat. Postanowienie to nie dotyczy zamówień już realizowanych.

 

§8. FAKTUROWANIE

  1. Faktury za Okres rozliczeniowy, na kwotę Opłat określonych w Umowie o świadczenie usług zostaną wystawione przez Voytek Production w terminie określonym w tejże Umowie.

  2. Restauracja wyraża zgodę na wystawianie faktur w formie elektronicznej i ich przesyłanie na adres email wskazany podczas rejestracji Konta lub udostępnianie w Platformie stoliknajuz.pl.

  3. Dla zapewnienia autentyczności pochodzenia faktur w rozumieniu odrębnych przepisów, faktury będą udostępniane Restauracji i/lub Sklepowi w formie elektronicznej (i) wyłącznie po zalogowaniu na ich Konto, przy użyciu loginu i hasła, w sposób umożliwiający pobranie ich do systemu informatycznego Restauracji i/lub Sklepu lub (ii) przesłania z adresu email kontakt@stoliknajuz.pl na wskazany podczas rejestracji Konta adres e-mail.

  4. Celem zapewnienia integralności treści faktur w rozumieniu stosownych przepisów prawa, faktury udostępniane w formie elektronicznej będą generowane jako pliki w formacie PDF (Portable Document Format) i zabezpieczone w sposób uniemożliwiający zmianę danych faktury.

  5. Platforma stoliknajuz.pl zastrzega sobie możliwość stosowania dodatkowych rozwiązań technicznych celem zapewnienia autentyczności pochodzenia oraz integralności treści faktur udostępnianych w formie elektronicznej.

  6. Restauracja i/lub Sklep w każdej chwili może cofnąć zgodę na udostępnianie faktur w formie elektronicznej, zaznaczając odpowiednie pole w ustawieniach Konta.

  7. Restauracja i/lub Sklep może ponownie wyrazić zgodę na udostępnianie faktur w formie elektronicznej zaznaczając odpowiednie pole w ustawieniach swojego Konta.

  8. Zgoda na udostępnianie faktur w formie elektronicznej, jak i cofnięcie zgody wywołują skutek od chwili ich dokonania.

  9. Voytek Production zastrzega sobie możliwość wystawienia i przesłania Restauracji i/lub Sklepowi faktury w formie pisemnej nawet w przypadku zaakceptowania przez Restaurację udostępniania faktur w formie elektronicznej.

  10. Restauracja i/lub Sklep jest zobowiązana do aktualizacji danych do faktur niezwłocznie po każdej zmianie tych danych. Voytek Production zastrzega sobie uprawnienie do zażądania i weryfikacji dokumentów potwierdzających zmianę danych.

 

§ 9 OKRES ŚWIADCZENIA USŁUG

  1. Korzystanie z Usług zostaje zawarta na czas oznaczony odpowiadający okresowi świadczenia Usług określonemu w Umowie.

  2. Po upływie okresu świadczenia Usług określonego w Umowie zaakceptowanych przez Restaurację i/lub Sklep, o ile Restauracja i/lub Sklep lub stoliknajuz.pl nie wyraziła odmiennej woli, korzystanie z Usług poczytuje się za zawarte na czas nieoznaczony. W takim przypadku świadczenie Usług i zobowiązania Restauracji i/lub Sklepu i stoliknajuz.pl trwają do rozwiązania tego świadczenia poprzez rozwiązanie Umowy.

 

§10. ZAWIESZENIE ŚWIADCZENIA USŁUG

  1. Świadczenie Usług może być zawieszone przez stoliknajuz.pl w przypadku:

    1. opóźnienia wynoszącego co najmniej 7 (siedem) dni w zapłacie miesięcznej Opłaty lub podatku od towarów i usług w należnej wysokości;

    2. gdy Restauracja i/lub Sklep dostarcza za pośrednictwem Platformy stoliknajuz.pl treści bezprawne;

    3. notorycznego niewykonywania lub nienależytego wykonywania Rezerwacji / Zamówień przez Restaurację i/lub Sklep.

  1. Zawieszenie świadczenia Usług może polegać na pozbawieniu Restauracji i/lub Sklepu dostępu do Konta, ograniczeniu lub wyłączeniu rejestrowania Rezerwacji / Zamówień w Platformie stoliknajuz.pl lub połączeniu zastosowania kilku lub wszystkich w/w działań.

  2. Podjęcie świadczenia Usług następuje niezwłocznie po ustaniu przyczyny uzasadniającej zawieszenia, o ile zostanie to udowodnione przez Restaurację i/lub Sklep.

 

§11. ZMIANY REGULAMINU

  1. stoliknajuz.pl jest uprawniona do zmiany Regulaminu i zmiana ta staje się skuteczna (wchodzi w życie) w terminie określonym przez stoliknajuz.pl, który nie może być krótszy niż siedem dni od momentu udostępnienia zmienionego Regulaminu w Platformie stoliknajuz.pl.

  2. Restauracja i/lub Sklep przy pierwszym logowaniu w Koncie, licząc od chwili wejścia w życie zmian, zostanie powiadomiony o takich zmianach i o możliwości ich akceptacji. W przypadku braku akceptacji zmian, Restauracja i/lub Sklep winny niezwłocznie zawiadomić o tym stoliknajuz.pl w celu zaprzestania świadczenia Usług na ich rzecz.

 

§12. AKCEPTACJA REGULAMINU, UMOWY O ŚWIADCZENIE USŁUG, POLITYKI PRYWATNOŚCI

  1. Akceptacja Regulaminu i Polityki Prywatności odbywa się poprzez Panel restauratora i/lub sklepu.

  2. Akceptacja „Umowy o świadczenie usług” odbywa się poprzez kliknięcie linku „Akceptuję otrzymaną umowę” przesłanego, wraz z kopią Umowy w formacie PDF na adres mailowy udostępniony w procesie rejestracji na Platformie stoliknajuz.pl.

 

§13. ZASADY ZAPRZESTANIA ŚWIADCZENIA USŁUG

  1. Z zastrzeżeniem wystąpienia ważnego powodu, w szczególności wejścia w życie zmiany Regulaminu, świadczenie Usług zostaje zawarta na czas oznaczony określony w Umowie.

  2. Restauracja i/lub Sklep jest uprawniona do zaprzestania korzystania z Usług w każdym czasie z ważnego powodu. Zaprzestanie korzystania z Usług następuje poprzez wypowiedzenia Umowy w formie pisemnej na adres siedziby danej strony Umowy.

  3. Zaprzestanie świadczenia Usług może odbyć się również przy braku akceptacji zmian Regulaminu i powiadomieniu o tym stoliknajuz.pl.

  4. stoliknajuz.pl jest uprawniony do wycofania realizacji Umowy, a co za tym idzie zaprzestania świadczenia Usług w każdym czasie z ważnego powodu. Zaprzestanie świadczenia Usług następuje z chwilą powiadomienia, przez Konto, Restauracji i/lub Sklepu.

 

§14. REKLAMACJE

  1. Restauracja i/lub Sklep i stoliknajuz.pl mogą kontaktować się wzajemnie w sprawie Usług w formie pisemnej lub elektronicznej na adresy podane podczas rejestracji Konta.

  2. W przypadku, gdy Usługi na podstawie Regulaminu oraz Umowy nie są realizowane przez stoliknajuz.pl lub są realizowane niezgodnie z postanowieniami Regulaminu, Restauracja i/lub Sklep może złożyć reklamację za pośrednictwem:

- poczty elektronicznej na adres reklamacje@stoliknajuz.pl lub

- poczty tradycyjnej na adres do korespondencji: Bojerowa 19, 94-124 Łódź.

  1. Po otrzymaniu przez stoliknajuz.pl reklamacji zostanie ona niezwłocznie rozpatrzona, jednak nie później niż w terminie dwóch tygodni od dnia jej otrzymania. stoliknajuz.pl potwierdzi otrzymanie reklamacji złożonej przez Restaurację i/lub Sklep na podany przez niego podczas zgłoszenia adres mailowy.

  2. W przypadku, gdy reklamacja nie zawiera informacji koniecznych do jej rozpatrzenia, stoliknajuz.pl zwróci się do Restauracji i/lub Sklepu o jej uzupełnienie w niezbędnym zakresie, a termin biegnie wówczas od dnia doręczenia uzupełnionej reklamacji.

  3. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na adres e-mail wskazany przez Restaurację i/lub Sklep.

 

§15. WŁAŚCIWOŚCI SĄDÓW

  1. Wszelkie spory pomiędzy stoliknajuz.pl a Konsumentem odnoszące się do realizacji Usług przez stoliknajuz.pl będą rozpoznawane przez Sąd właściwy miejscowo według przepisów prawa polskiego.

  2. Strony deklarują wolę skierowanie sporu na drogę sądową nie wcześniej niż po upływie 60 dni od rozpoczęcia sporu, który będzie przeznaczony na poszukiwanie polubownego rozstrzygnięcia.

  3. Wszelkie spory wynikające z/lub będące w związku z Umową o świadczenie usług, w tym Regulaminem, w tym wszelkie kwestie dotyczące ich istnienia, ważności lub wycofania ich akceptacji, są rozstrzygane, o ile to możliwe, w drodze negocjacji stron.

 

§16. POLITYKA PRYWATNOŚCI / RODO

stoliknajuz.pl przetwarza oraz przechowuje dane Restauracji i/lub Sklepu. Przechowywanie i przetwarzanie danych osobowych, w tym możliwość ich poprawiania/zmiany/usunięcia uregulowane zostało szczegółowo w Polityce Prywatności.

 

Regulamin świadczenia usług na rzecz Restauracji i/lub Sklepu, edycja 1, z dnia 2022-05-14